niedziela, 5 stycznia 2014

Witam serdecznie :)

Wizaż i kosmetyka to moja pasja. 
Chciałabym podzielić się z Wami moimi pracami 
i doświadczeniem. 
Mam nadzieję, że chętnie będziecie tu zaglądać ;)

Coś więcej o mnie...
- Ukończyłam Wyższą Szkołę Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie
- Ukończyłam Szkołę Wizażu i Charakteryzacji Make Up Star w Warszawie
- Odbyłam praktyki w Telewizji TVN - "Dzień Dobry TVN"
- Współpracowałam  przy tworzeniu programu "Karnawałowe metamorfozy" - Telewizja Edusat
- Współpracowałam z Telewizją Warszawa - "Warszawska Lista Przebojów" - przygotowanie uczestników
- Przygotowywałam solistów do koncertu "Powróćmy jak za dawnych lat..." - Uniwersytet Muzyczny
- Odbyłam praktyki w Teatrze na Bielanach - spektakl "Goldoni, proszę sobie wyobrazić"
- Odbyłam praktyki w Teatrze Wielkim w Warszawie - spektakl "Sen Nocy Letniej"

Obecnie prowadzę swój gabinet kosmetyczny :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz